Bukannya cinta biasa : Sinopsis


Sinopsis :


Tumblr_mibttgzq1i1r568bqo1_500_large


Husna bukanlah gadis cantik , tinggi perketinya sekadar sedap mata memandang  ,  memilih
Emran untuk dijadikan pilihan hatinya,Anak orang berada namun bukanlah sesuai untuk dijadikan ketua buat dirinya mahupun keluarganya , hanya seorang jejaka yang suka berfoya-foya dan  mencari tempat pemuas nafsu.
Malang tidak berbau ,ketika mereka sedang berdua-duaan di dalam kereta maka timbullah fitnah kononnya mereka mengadakan hubungan zina .Sekaligus,mengundang kemarahan orang kampung,Namun disaat itu Emran dapat memboloskan diri dan meninggalkan Husna  kerseorangan, hancur hatinya apabila orang yang sangat dicintai menghilangkan diri ketika dia sedang sakit dicemuh masyarakat, kini maruahnya tercalar dan nama baik keluarganya busuk hanya dalam sekelip mata.

Demi menyelamatkan maruahnya , ayah Husna , Pak Harun telah meminta tolong Zikri untuk menghawini Husna, Zikri yang baru sahaja kehilangan orang yang dicintai dapat terasa sesutau yang sangat istimewa pada Husna. Mungkinkah itu takdir yang sudah tertulis?

Husna kini dipaksa oleh Zikri untuk mengulangi Sijil Pelajaran Malaysia , setelah dua kali gagal dalam pereperiksaan (SPM) . Pelbagai ragam yang dilakukan oleh Husna untuk mengurangkan rasa sayang Zikri terhadapnya , tapi itulah Jodoh  Rahsia Allah .

By,
AFAZ :)