My Second Family

Assalammualikum and Hai again readers ku yg setia :P ,
Ada yang sudi baca ke? LOL ! aku post ni pun mmg sah2lah aku syok sendiri,tapi aku kesah ape? nanti bila aku dh besau boleh aku imbas2 blog nie , huhu , kenangan kan ...



My Second Family..3AMAN! Sometimes we fight , we cheered up! , We cry , We does act like a real siblings which make all of us was really special :')
Hari menghintung hari aku kebosanan.. lalu depan sekolah , teringat kenangan taktala memanjat pokok belakang Kabin ... Oh why T.T..So harini aku akan catitkan sebuah kisah indah antara kami semua di dalam satu majlis yang agak simple..berbajetkan RM 145 kami telah berjaya menempah Chicken Chop and Fries + Cake and of course Air Sirap Limau : Thanks Cikgu Qumeza!

Malam tuh giler la kecoh aku bagitau semua org , tapi tahi betul .. belasan je yang datang .. huhu , kesian cikgu dah sediakan untuk 30 orang keh-keh..
Sebenarnya disebalik jamuan yang begitu simple ini... adalah satu perpisahan ..sebab ramai yang akan berpindah .. sad .. tapi aku jela yang confirm stay SMK Bukit Sentosa..nak buat macam mana..Allah dah tulis :)

cikgu sains kesayangan kami ..


Sampai2 je kat sekolah..aku rasa lain sangat, emm , mestilah ,kau dah anggap classmate kau sebahagian dari hidup kau ..tengok-tengok esoknya diorang pindah , mestilah sedih kan .. yang giler Tough pun boleh sedih apatah lagi manusia mcm aku kan T_T

Dalam Masa setahun ni , aku dah banyak kali gaduh ngan dorg-dorg ni semua , but mestilah tkde niat aku nak benci diorg , cause diorg tetap classmate aku kan? ps/Hanira aku tau kita selalu gaduh LOL..
Berbekalkan chicken chop buatan cikgu Qumeza and Sos buatan cikgu gak , perut kami diisi , haha , tau tk chicken chop ni sorg kena bayar RM 3 je , sujud syukur oii..mana lagi nak dapat chicken chop murah cenggini..


Tengok Makanan tuh je .. and dua org sebelah mamat kacak yang pegang kamera tuh.. hmm , taulah aku boleh masuk biggest Loser kan , hehehehe.. But aku sukalah gambar ni , comel jugak aku ni kan (^_^)
*sila menyampah ..



The Girls ,, Well itu baju kelas kitaorang! cantik tak? BTW , ramai orang kata baju kelas 3A tahun ni macam baju perhimpunan bersih..sila BERSIHkan otak anda..tk terlintas pun nk kaitkan dengan politik..ok?!
*Macam Budak-budak Pavi lak aku tengok *.*



1 Malaysia ...... untuk semuaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *menyanyi 
Aku pun xtau ape kena ngan si Putera tuhh.. Wang ( Yang Baju oren ) tuh nak pindah Sungai Buloh tahun depan , mesti aku rindu dia nanti ...x.x 
Venesh..aku selalu ejek budak ni dengan panggilan Estet .. rasa bersalah pulak ..hmm :/ ..my dear friend Venesh , please forgive me ..*bebajet Dia nak baca blog aku plak kan 
Arash ,,still the cutest (Sila Bangga)



Yela..sekolah aku kategori luar bandar,,kira ada kek tuh dh awsome kot..taulah skolah korg men Cake secret recipe je kan , hehe , tapi rasa dia ,ummphh,sedap sehingga menjilat jari Kaki ..
Tulisan "Selamat Berpisah " hmmm.. I will always put that on my mind....

As A conclusion , Kawan Sejati mesti ada adegan gaduh ,ketawa, menolong , Meminjamkan duit ( HAHAHA!) but still they're the best , tapi perpisahan tuh mesti ada hikmah kan.. Kalau boleh aku taknak naik form 4 .. heee , korang lah yang daebaekk! :D