2012

Assalammualaikum readers and bloggers ,

 Buat Julung kalinya aku akhirnya meng-UPDATE Blog yang dh berhabuk nieee .. Ha, actually update blog ni pun sebab dh bosan sgt, bosan mencapai limit -.-
And Harini aku nk tulis about my friend and classmate , heeeee , ok camnie citernyaaa...
6.30 aku bangun and terus bersiap OTW to the school , which school? SMK Bukit Sentosa lah :)
Sampai je dekat sekolah mesti cari syafiqa kalau tak syafiqa kak Syafiqa , oh well :P
Dahtuh duduk dekat pondok tahan siapa yang datang lambat .. wahhh *padahal aku exco siar raya , saje menyibuk kat situ
Kalau dh smpai kat tempat guard , dh semestinya ktaorg kamceng ngan acik2 guard kan? bes ohh , hari2 gosip , err , cm bangang pun ad ...
Kekadang perhimpunan melalut smpai sejam lebih , hah , hambek kau T.T  .. Time tuhlah aku and pengawas-pengawas pagar membebel tak sudah ..Kekadang pengetua pandang slack kt kitaorang heee :D
Dh habis perhimpunan , semua terkedek-kedek jalan masuk kelas, kelas aku ni lain sikit , nama je kelas 3A , tapi memekaknya ,MashaAllah . Dalam kelas tuh mesti wani tgh dating dengan arash * hehe
has dengan suhana menyanyi * errr , Syafiqa dengan ain * sibuk ckp pasal pakwe masing2 *Triple C * hmm, entahlah? xD , bergosip mungkin?
Anis and atikah .... kutuk aku kot? :p , Izzul and topek siapkan hw dorg , budak laki cina india sibuk main wrestling .. mcm mne cikgu yg masuk tak bising? almost everyday kitaorang kena marah

*Budak2 Hyper dalam kelas aku lagilahhh..Perghh! ~.~
Cmtuhlahh, tahun nie aku rapat dengan syauqi?? ha iyelahhh , tuh je yg ok , Oh and baru-baru ini aku baru habis trial exam PMR ..
Guess what? BI Papper 1 aku 30 and Papper 2  41 but total 79 jahh :'( ..slack ah punah musnah rekod aku yg selalu"A" dalam BI ..papper lain? hmm GEO 67 (B) SEJ 73 (B)
soo..it's okay sebab sekarang semua dapat B .... hmm * sadisnyaaa..
Semalam hari last sekolah siot , minggu depan nak raya dahh .. hmm actually aku nak buat pengumuman ni aku nak update blog and sambung buat cerpen macam dulu-dulu :)
memandangkan aku dh lame tak edit , semua sibuk text aku , hmm , okay2 insyaAllah aku akan sambung mengarang.