New Day .New Look

Psst ://
Salam sejahtera and salam 1Malaysia.
Blog saya semakin hodoh? hikhik Thanks to Akak Wani kite yg dh edit blog nie , Entah kenape harini hati terdetik nak Walking ,sebenarnya malas,tapi kesian pula dekat blog yang dah berhabuk tak diusik ni .

Lama Tak Online?
Haha,aku sebok sgt main game sims 3,ketagih sampai tak ingat dunia. Kesian member-member aku ,sampai cicak post dekat wall aku lagi .Bukan apa kalau main game sims tkder sapa nk kacau,kalau main FB mulelah adik aku menyibuk nak main .Lagipun sekarang aku kena pergi banyak kelas tambahan sebab tahun depan kena amik PMR .

Sekolah?
Bapak rindu :'( ,tapi tahun depan kena pakai lencana kecik kat baju , then sesi pagi HELL -.-' aku kena bangun pagi ,berapa lama dah aku tk bangon pagi pergi sekolah . Tapi redha je lha kan ^^.Tapi yang bestnye,aku boleh jumpe dengan Kak wannie helmy hooray!~bolehlah aku nk bergosip berjam-jam.
Ktuh je nak post byebye :3