After School

Assalammualaikum,

Yeah masuk harini tinggal sebulan je aku kerja hehe , excited nya nak masuk Kolej . Aku kan suka berkawan dan kawan suka berkawan ..ok , dipendekkan cerita aku telah berjaya mengisi borang UPU and my first choice is UIAM , Asasi Sains Kemanusiaan . Berangan nak masuk UIAM katanya , hehe walaupun aku sedar harapan nya adalah sangat-sangat tipis sebab keputusan aku tak cemerlang macam orang lain . Huks T.T

Tapi harini aku nak cerita apa yang jadi dekat kawan-kawan kelas aku sejak kami meninggalkan alam persekolahan . Well, Frankly speaking mostly dah sambung belajar tapi rata-rata tak buat akaun..pelikkan? even aku pun tak sambung akaun . Walhal dekat sekolah kitaorang lah paling power dalam akaun..padahal tak , hehe . Tapi ramai kata macam tu sebab kami dari kelas 5 Aset..kelas first untuk Accounting students followed by Korporat and Ekuiti . Tapi non of us yang dapat Akaun matapelajaran terbaik haha ;'D



Me and my classmates being crazy haha, Ya Allah rindunya masa ni, the time masa kitaorg semua jadi budak darjah 5. Even dah form 5 kitaorg still kena ketuk ketampi dengan cikgu Amali sebab tak buat homework ..malunya , hehe..kalau la masa tu ada fon mesti aku rakam..takpelah semua tu ada dalam ingatan dan antara memori terindah buat diriku..masa form 4 kena berdiri kat luar kelas ramai2 sebab tak buat homework , ahh, rindu .. Dahtu boleh pulak lambai cikgu Syed , Pengetua haha..macam bengong je kami ..

Then , masa Science wajib main berita terkini , the game is simple you wrote the most hottest gossip among ur classmates and then pass kan ke semua orang,each of you kena tulis komen..haha, then bila dah siap masukkan dalam beg orang tu..Kesian Danial selalu kena , kadang2 rasa bersalah jugak..tapi untuk berseronok, Lagipun Danial Sporting.Kan Danial??

 Kelas Sains semua pakat2 namakan nama kelas dengan haiwan cthnya ALPHAWOLVES, BETALION, GAMMABEAR but we ASET bear the name ASETRON ..how I miss those moments . Siap bangga lagi dapat belajar akaun sebab senang nak score. Hihi , oh yaa calon akaun sekolah kami paling banyak which is 94 orang..Dalam daerah Hulu Selangor ktaorg nombor 5.. yelah sekolah lain calon paling banyak 50++ kami je sampai nak 100 , tapi apapun ramai dapat A! Alhamdulillah and apa lagi best , 100 peratus lulus..

Soon to be updated..bersambung ;)