Merapu yang Tak Sudah -.-'

Huh,Sekolah? cett
Aku dah siap sedia dah nak exam Hah,hampeh,satu barang pun aku tak study , tuh la duk rumah ni asyik makan tidur , cmne tak gemok? aish.

Pagi tadi aku bangun je pukul 11 , haha,kira awal jugak kan? tapi mak aku dah start bising ,yo lahh.
Bangun-bangun terus buat kerja haram aku,stalk blog manusia yang tak berdosa .
Andthen, tengah aku syok-syok online , adik aku buat onar pulakk , adess , mmg sahlah terkantoi on9 tnpa kebenaran . Huh,terus wi-fi kena cabut,redha je lha kan  . Tetiba perut  aku menyanyi isk3 kebulur sangat ke aku ni? ,teruslah pergi dapur cari makanan.Agak terkejut sebab harini aku breakfast Roti Canai.Uish mak aku suruh aku diet ke haha -.- .

Lepas makan ,Potong cerita sikedd (malas nak menaip ...!.. ) teruslah bersiap-siap nak pergi sembahyang jumaat , jadi aku buatlah apa yang patutken.
Time sembahyang jumaat,aku terjumpe membe satu kepala aku,haha,sapa lagi anak cik Zamri lahh,aku rasa lepas je sembahyang jumaat,OTW balek umah mulut aku tak stop-stop mengeluarkan perkataan yang indah haha,korang pepaham lha sendiri ek . Bila kau dah ada geng? apa kau buat? haha  .Camtuh la kisah aku .

Balik rumah Terus rebut laptop dengan adik,haha,aku menang ,Aku Kalah ! grrr..! . Takpe aku mengalah sebab aku abang yang baik , aicehh,padahal tengah insaf nak study , huh , so aku try lah bukk buku sains,
tak sampai 10 minit aku dah tutup, terus rebut Laptop dengan adik aku well. Kalau kau jiran aku , baru kau tahu cmne riuhnye rumah aku ,haha , 5 org adik beradik yg sedang membesar,hmm mmg korg leh imagine keadaannye kan?.
.
So apa yang korg belajar dari entri kali nie?
1.jadilah abang yang baik
2.Sentiasa makan dgn cara yang sihat ( .....)
3.Jadilah anak yang soleh dan taat kepada kedua ibu bapanya .(Hiperbola ) Hihi

Soalan cepumas# . Binatang ape yang tangan di kepala , bdan di kepala , kepala di kepala? Hoho ;D