Wawa



Aku harap aku boleh patah balik waktu mula-mula first time kau masuk sekolah,
awal-awal lagi aku dah kutuk kau bagai ,aku harap aku boleh patah balik n then menghargai kau ,
serius weh! bosan gila dekat kelas , aku bosan,aku dh xde member ,semua buat bodoh je ngan aku,aku duduk dekat sebelah chan ,tempat first kau duduk waktu first time kau masuk sekolah ni,



Tak lama lepas tu,kau kapel ngan izham ..suka gila aku,setiap hari tukar-tukar chocolate ,semuanya okey,sampai org ketiga kacau hubungan korang ken? lau diberi peluang aku nk je selamatkan korang tau tak?

Buat first time aku keluar dengan kau pi sentose,kau pakai baju KRS ? haha,gilalah weh,semua orang kita kutuk dohh! even cikgu sekali,kalau diberi peluang lagi sekali? aku nk jumpa kau agy,rindu kau sangat-sangat.
Bila aku gaduh kau backup aku , thanks wawa,biarlah diorang xhargai kau yang penting aku hargai

So on,banyak rahsia kita share kot,even aku tau hampir semua sejarah kau,dan setiap detik tu aku akan ingat,n kali pertame dalam diari hidup aku,,aku pernah percayakan seseorang member ko tahu?
wawawawa..WHAT THE HELL,biar lagu tuh ganas,tapi tuh lagu feveret ko kn?
aku ingat segala wehh


Lepas kau pindah,semua kertas ujian kau cikgu kasi dekat aku , aku simpan semua dalam fail,supaya suatu hari nanti kau boleh ingat balik kenangan kau dekat sini,lepas kau pergi,nk tau smthing? kitaorang dapat gambar kelas :( sad kau xamik pn gambar kelas kn? gambar kau aku amik simpankan,biarlah sampai bebila pon,aku akan simpan baik-baik..itu janji aku

I MISS YOU,
OHH WAWA IV

Aku tulis entri ni dengan penuh jiwangnye,perghh,rindu kau budak kecik :)