KEM KEMPIPINAN PELAJAR

Pada Tarikh 28-27 FEB ,bertempat Di Kem Desa Selesa,Tanjung Malim,Perak
SMK Bukit Sentosa telah menganjurkan KEM ini baji mewujudkan semangat kerjesama diantara pengawas >.<
pergh,teruk gile aku kne seksa kn Patmasri teruk oh!

Hari pertama-mula2 lagi dh kne naik jambatan gantung,Dengan Beg berat ! ISH! sabar je la..tapi yg aku geram ..Kamil DENGAN Iman boleh henjut2 ,kalau roboh jambatan tuh siap korg,aku seram gila,walahweii = ='

Okay n then kami semua diarahkan utk berkumpul , WHATEVER aku bengang betul kena duduk chalet,cikgu yg pilihkan ala! xbes! aku dpt dorm ngan Adri lak uh nasib xkantoi aku bwak fon haha 

Malam itu-apa lagi ada aktivit ice breaking,bosan,nk tidur sahaja,ngantuk,lapar semua ada ,Lepas program tuh baru lah boleh balik,bes,tidur senyenyak2 nya lalalalalala :)

12.30 Tidur - 4Pagi mesty ade at surau,tapi biase la,4.30 Bru setart..hmm..perkakas moral tah la buat ape
tapi Patmasri & Parva  Asyik buli Marissa
Aiyoo marissa y are u  so scared of the word centipide&milipide? haha

4.00 pagi-qiamulaill 
ya allah ngantuk nya,nk tertidur je,ada sekali tuh ,org lain belum angkt takbir,aku dh angkat,nasib Zhafri Tegur,kalau x malu aku haha,

N then ade la tah pape aktiviti tah..kitaorg kne junggle trekking,HELLO 24 km! 2 jam setengah beb kitaorg jalan,mula2 masuk hutan,kebun orang,kawasan perkuburan,kampung orang,hutan balik,Ladang Kelapa Sawit
tapi bila penat sgt stop la kejap kt atas bukit..fuhh
Marissa,Patma,sys Natasha shout non stop aiyoo,ada pacat je,bagus la dey,hisap darah kotor >.<

But me? non stop kutuk2 org haha,aku ngan Athirah ade kt depan,n kitaorg antara form 2 paling aktif..haha..ngumpat2 ..tiba2 dh smapi yea! alhamdulillah,kembali semula ke kem..

NEED A LOT OF REST..30 MINUTES LATER..go on  the stupid water tiubbing...aiyaa ,naik 5 km turun 7 km,bes la jugak duduk kt tayar kne tolak arus ,bes beb,TPI SERAM GAK ARR,
yg kali kedua,inalillah,aku dpt pelampung saiz azeem,terpkase la aku berenang * org gagah je yg berenang
aku pling slow skali
haha
penat tangan aku kaki krem..adui..tpi mmg best arr,,mmg gigila bes ...n then seperti biasa la..sembahyang ..ice breaking..mkn malam..:)
on the day,hari malam kebudayaan ,



NGEE :3




yeah..suka gila zaf berlakon ..jdi cikgu UCOP haha..but korg xkreatif meniru
dri Hantu Kak limah je haha :P

  okay then,nice eh? sorry cikgu cilok gmbar haha :D
  after that? walau! BBQ!
                                           

  Just having fun :) n the get a lot of rest,really a lot of rest
  last day , Fajar Murni-senaman :)


  CIKGU kasi suprise,kitaorg boleh mandi sungai sesuka hati :)                                
                                                 
              

PENGAWAS YG BERDEDIKASI :)                                           
Before leaving the Camp , kitaorg sempat menyanyikan lagu warisan,sebagai tnda satu badan pengawas yg akn terus gemilang di masa akn dtg
                     

                                                                  the guys >.<

                                                                         the girls :3

enjoy it! so fun! i bet u all! pengawas is the best thing to be in high school :) it's build ur fizikal and mentallity :)
before leaving ,mesty amik2 gmbar kn :) bru hot,kenangan beb :)


tekan link tuh :) view full image okay :) not enough space :)
SEKIAN,
like la button fb too,k,thx reading :)