Subjek Kegemaran anda?

Oke dalam banyak-banyak subjek.apa yang paling korang minat? kalau korg tanya aku? aku jawab subjek rehat..ada kn dalam jadual? hahaha.
Subjek kesayangan aku tu 20 minit je..grr..Paling aku tak minat ..BM..perghh..kusut otak aku study,budak-budak yang minat BM ni..memang patriotik betullah aku cakap.

BI-Second farvourite,sebab yang ajar tuh cikgu Widad :) hehex,cikgu hot kt sekola kitaorg,bru 21,single pulak tuu hihi ,dia ajar boleh la aku paham sikit

SAINS-aku minat sains sebab setiap kali kelas,aku makin dekat dengan bumi.Keindahan dan kecanitkan sains ni mmg luar biasa.Sebab tuh la mak aku pon cikgu sains..tapi bile exam.. markah ..ngee :)

M3-Bolehla..suka..sekadar suka..yang penting periksa lulus xD

SEJ-Ermm? bolehla.tapi fakta yang aku keluarkan blia exam memang xmasuk akal hahahx

GEO-Eww! bosan doh! lagi-lagi bila nk mengira.benci betollah!

PJK-Ahh! lari je la,janji aku dapat keluar dari kelas tuu haha

SENI-Besh sial,duduk dalam studio,lukis ni,lukis tu , I LIKE :)

KHB (SAINS PERTANIAN)-Folio,folio,inalillah....

SIVIK-Subjek senang,cikgu garang-boring!

AGAMA ISLAM-Bolehla..

Entri ini ditulis oleh budak 14 tahun,kelas no.5.dan seorang pengawas yang kerek sekian..jadi penulis blog ini tidak sepandai penulis blog lain -.-