2015: Aku gagal di situ



ASSALAMMUALIKUM WBT..
Hari ni aku nak kongsikan sedikit tentang life aku setelah graduate sekolah,Alhamdulillah result SPM pun dah dapat walaupun tak seperti apa yang diharap..tetapi percayalah perancangan Allah adalah yang sebaik-baiknya.

Mana aku tak sedih,aku gagal Matapelajaran Matematik Tambahan..aku dah buat sebaiknya,tetapi dalam SPM dia dah ubah format kepada KBAT.
Tapi aku redha,ini ujian buat aku..kalau aku tak diuji apakah aku dalam kalangan hambanya yang beriman??

Tetapi ,aku percaya..sesungguhnya rezeki Allah tu luas. Sekarang baru aku merasainya..
Percaya tak? Result yang aku dapat tu melayakkan aku untuk menerima biasiswa MARA . YA ALLAH..tak sangka sangat..

Even , many MARA college hantar offer sebab MARA nak tolong Bumiputera especially lelaki..
Sekarang aku dah mula pening nak ambil course apa in future.

Course pertama ..DIBF (Biasiswa MARA)
Course kedua..Logistic Engineering (Loan MARA)

The best part is *bunyi drum**

Kalau aku dapat pointer yang bagus..MARA akan bawak aku fly!!!
Jadi..SPM tu hanyalah kenangan dah masanya aku maju ke hadapan..

Jadi aku tertanya kalau aku dapat result lagi power hari tu mesti aku tak tau pasal MARA ni sebab target nak masuk Asasi TESL UiTM tercapai..hmm