Siapa Percaya Hantu?

Hai and Assalammualaikum Bloggers :)

Untuk sekian lamanya , aku terfikir untuk mengedit blog..bukan apa ..cuma terasa nak edit or post something..lagipun aku ni sebenarnya suka share sesuatu kt orang even orang kata aku sombong or what ..come on dude! you don't even know me!

Berbalik kepada tajuk..Hantu? siapa percaya? aku tak ..but sejak satu insiden kat 1 Ceria dulu-dulu..satu tamparan telah meninggalkan kesan yang sangat pelik .. memang pelik .. It Happens masa tengah study Science dengan rakan sekelas..OMJAY..
Kalau korang nak tau , kelas 1C paling bising sekali dalam Tahun 2010 ..sampai cikgu disiplin pagi pun stay ke petang semata-mata nak face to face dengan kitaorang..aku rasa aku diam ajee..diorg yang banyak bising ..Hehe

Bila time Science memang kelas akan huru hara, kadang-kadang cikgu tk larat nak ajar.. Sampai suatu hari ketika di Makmal Kimia ( berhantu??? ) ketika cikgu sedang mengajar ..murid-murid ? hmmh ! berjalan sini sana ..memekak , main kot yang warna putih tu..duk posing-posing ambil gambar ..

Tiba-tiba ..


Budak Perempuan lari bertempiaran..eh kenapa? aku ingatkan sebab budak Lelaki ada baling katak ke ape..tapi bila aku tanya diorg kata diorg nampak tangan warna hitam macam tengah nak lepaskan diri dari stor..Stor makmal kimia kan sebelah tempat cikgu mengajar..so atas tu mcm ada tingkap yang boleh mengalirkan udara..time tulah agaknya diorg nampak TANGAN Tersebut..
Aku cover Machoo..padahal bulu roma dh meremang tahap seribu! Cikgu Nazirah pun panik tapi dia cover hehe ..

Aku pun menggelabah la kan ..dh tahap meroyan ..tah pape tah..bila pikir balik cara aku seram tuh kelakar juge.. hahaha
Lepastu sekali lagi benda TANGAN tu mercau-racau cam nak keluar .. * Aku takut kalau dia keluar , aku yang paling Last..well badan diorg kn kepeng.. aku je , HUH! nasib baik aku pengawas dapatlah aku keluar dari Makmal tuu sepuluh minit awal..seram woii! sampai sekarang kalau masuk Makmal tuh nak duduk jauh-jauh dari stor
Mungkin juga, Allah nak bagi balasan sebab selalu sangat bising and melanggar undang-undang sekolah..dan tak siap homework..datang lambat and bla..bla..bla..yang hairan kan Kelas lain tk rasa apa-apa .. oh tuhan ..sesungguhnya kau lagi maha mengetahui..

-Amin-