Semalam

Hello earthlings,
hihi apa khabar ? sihat tak? untunglah sihat,sebenarnya aku tak berapa nak sihatlah kaki aku terseliuh ,nih semua adik aku punya pasal, haishh , dia boleh ambik protactor aku time tengah buat math,memang pantang orang kacau aku kalau tensyen tak dpt jawapan math ni.Aku pun pergilah kejar budak tuh tetiba  terasa kurus pulak keh3.Mak aku baru jeh mop time tuh,ish ,time adik aku lari kat kawasan tuh,sikit pun dia tak jatuh,time aku jatuh gedebik,mmg terseliuhlah jawabnya,shett.



terpaksa lah ke sekolah dengan keadaan kaki tempang, suka korg eh, kesianlah dekat aku . Harapan aku datang ke sekolah sebenarnya nk tahu ada ke jawapan bocor untuk exam nie,hehe,tapi seperti biasa pelan jahat takkan menjadi sebaliknya kitaorg dipaksa buat latih tubi perperiksaan akhir tahun. Tuhan je yang tau azab yang kitaorang terpaksa lalui ni.(baik aku ponteng sekali..14 orang je pun yang datang).
First kitaorg masuk kelas , semua kena buat PAFA, sabar jelah kan.Terpaksalah hafal sebab ustazah kata kalau taknak buat PAFA gagal PMR , jadi aku pun buat je lah ,malas tak malas kena buat jugak.

Andthen, time Math kitaorg buat perperiksaan akhir tahun 2009 bapak senang math -.-' , lau aku yang buat memang sesenang je dpt A++,tapi apakah daya tuhan maha menguasai.
Tengah khusyuk aku buat Math, tetiba izzul hentak meja aku.Ek eleh  dah rehat rupenye, macam mane aku boleh gila concetrate time buat math,first time taww,kau boleh?.

Time dekat kantin aku nampak budak tuhh,hihi, walaupun sesaat,you make my day girl , haha takpayahlah  nak suruh aku cerita pulakkan,nanti dia malu pulak :3.Pendek cerita..lepas rehat
semua pelajar kena beratur and masuk ke kelas masing-masing.(perlu ke aku explainkan ? ).

Sampai je kat kelas,wani dengan arip buat drama hindustan ,main kejar sana sini sampai terlanggar meja aku,shit,beg aku sekali terjatuh,nasib mood aku baik time tuh lau tak mmg nahas aku kerjakan.
Boleh pulak diorg main rebut-rebut Tie pengawas , ape punya permainan pun aku tak paham .

Tengah rancak  kitaorg berborak kosong,Cikgu adiza pun masuk aduii,aku dah agak mesti kena buat BM aiyayayaya,tensyen btol arh, buat jelah kn , tpi memang tak fokus  arr sbb mulut lebih banyak bunyi dari pergerakan tangan  lalalalala~at last masa semak jawapan, banyak gila aku salah haha, tapi aku padam yang salah lepastuh betulkan balik,aku main kotor,kau boleh?

cakap pasal boboiboy , man laksa, hantu kak limah , K-POP, haha korg pepahamlah apa yang budak sekolah punya topik.
Sampai kena tegur dengan cikgu baru senyap,tapi 1 saat kemudian kami bising semula, aww ~aww,kami memang begitu,  bagaimana lagi  cikgu mahu menghentikan kami, apa pun tak boleh , so just memekak terus haha.

Senang cerita kitaorg berborak tak ingat dunia.Sampai loceng berbunyi  barulah aku stop berborak,yeeha! boleh balik rumah, tak sabar-sabar nak makan malam . Penderitaan yang dihadapi ( hiperbola ok haha) sudah berakhir takpayah buat latih tubi lagi,cuti seminggu pulak tuhh. Tapi sayangnye,balik rumah ni aku kena study  sebab exam yg penting semua minggu depan aisehh,memang bengang arr! dush3.Nasib badan apa nak dibuat.

Okebyebye korang,nk keluar jalan-jalan buat catatan :D.Act mak aku yang suruh aku  offline hihi ,kbye .