Happy Birthday Aina :)

Bonjour Ebelibody ,
Dah pukul 12 ekh? awat? aku tak tidur lagi , pasai dok terigt smthing,cbe hang teka pe dia?. Hari Jadi Aina Vavarina Kirah , Hah , xkan xkenal? , budak comel yang cantik tuhh, Ang xkenal jugak , ni ha pic dia


Comel kan? haha , ang tergoda? ang pi la tackle dia .
Ok aku xleh stop merepek pakai bahasa utara , dah-dah , aku anak jati Selangor dohh,kampung aku dekat Sungai Choh je :3

Yupp , hari ni harijadi Aina Syakirah Bt. Taufek , wee , nie member time form 1 dedulu,kau tak kenal? alahh, yang 1 Dinamik tuh dulu , tapi skang dia dah pindah :')
Senang cerita,dia selalu lepak dengan Patma ,kemana mesti berdua.
Err..Aku rindu kau lah Aina , dulu selalu tugas dekat lorong A andthen POTPET 24 jam
dengan Fariha (Time pengawas percubaan).

Sekali dua-dua dapat jadi pengawas,Yeah , time tugas tak sah tak jumpa kau , sbb kau ada banyak gila story , suka aku mendengarnye xD.
Lepas tuh,ada sekali HP kau kene rampas ,woaa, jahahahaha , kejam gila aku kan -.-' .Tau pn merana ,kih kih .



Semua tinggal kenangan jehh :') , Nasib baik kau tak sombong dengan aku kat dalam FB , yeahh , Happy BIRTHDAY kawan . Hope kau takkan lupekan aku .Lepas kau pindah patma selalu cakap yang dia rindu gila dekat kau , time kau nangis,happy ,senang susah sama jugak dengan aku ://.   
Aku pun rindu kau lahh ahaa , sbb kau je yang selalu simpan rahsia aku , lepas kau pindah , aku rasa gila LONELY lagi2 time rehat ermm .
Then Baru Wawa masuk sekolah,yehh ad pengganti :') .Walaupun kehadiran diri dikau dalam hidupku hanya sementara ,tapi kan-ku jadikan kau kenangan yang terindah ....haha awat dengan aku? cam tak betol jehh hihokk

HAPPY BIRTHDAY AINA SYAKIRAH  . SEMOGA HIDUPMU SELALU DIBERKATI ALLAH.
♥ ♥ ♥