Buruk!



Weh,aku dah edit blog + kemaskini (Gambar kat atas tuh hanyalah sekadar hiasan , jangan pikir bende lain pulak  )

lama gila aku tak walking segala kan,bukannye tak nak just malas T.T , leceh gila kott,aih sabar je lahh
aku men edit je , LOL,jahanam jadinya , thanks gak to Aina syakirah taufik sbb tolg edit skaly hihokkk ;)

just kalau korang tak suka blog aku,sila keluar cepat-cepat ya,tak payah nak komen bagai,aku hempoke kang !

POST: aduhh,sumpah takde idea,tapi ramai suruh aku sambung novel , ya allah dah setahun lebih tergendala,malas aku nak pikir , aish,aku kene study math lha,sbb exam akhir tahun menentukan kelas aku,aku tak nak turun kelas ,woo,oke,aku dah merapu sorg2 nii ,sat gi mak aku balik,tgok aku tgah online,haha,habes lahh,k larr boii boii

ps/time hari rabu tuh , banyak  kali aku bertembung dengan budak tuhh , hihi, you make my day , thanks , i love u , hahahahahahahahaha -,-