Hari guru 16/5/2011

 Ini kisah tentang diri aku yang baru first time masuk boria..;

Malam tuh aku asyik pikir je,apa yang akan jadi esok,Perasaan cuak tuh memang dh kat tahap limit,aku terpikir gak apa Adri xcuak ker ? hmm
dh la ketuanya pulak tuh,okay dipendekkan cerita,camniy

sampai je dekat sekolah tengok2 Abrham dh tuka baju,semua dh tukar,bersemangat betul,aku je yang takde semangat dh 8 tahun tak menari dekat pentas beb -.-
Waktu tengah ambil kedatangan ttbe Hazmirul tak datang,memang kelam kabut lah kitaorang nk tukar steps,,

Sampai dekat tepi dewan je,aku dh memang xde semangat ALL OUT! tapi bila aku tengok,baru waktu tu la hazmirul sampai, terus3 je la buat rehearsal
Lepas rehearsal tuh cikgu Maria bagi kata semangat kt kitaorg, dan aku sedar sekarang bukannya waktu nak main-main,aku kena serius..'

*ABRAHAM & AIMAN , CIKGU

Dengan perasaan gelisah,kitaorang tunggu je la ,tibe turn kitaorang,memang waktu tu aku dh start maki3 diri aku..aku memang camtu kalau dh gelisah sangat
muzik pun start
masuklah dengan penuh longlai ngan lembut,BORIA!BORIA!itu je yang aku pikir,sekali waktu adri masuk semua orang menjerit even Puan ZARINA AND PENGETUA SEKALI..Aku tau aku akan jadi bahan gelak..ah mampos laa,penting benda nie kne dihabiskan

Waktu muzik start menari laa,waktu tu baru la aku dapat semangat ,menari gila enjoy , baru hari itu aku belajar erti sebenar Keghairahan dalam menari,macam satu keajaiban,aku menari haha,bukan senang nk tengok aku menari
Tgh syok3 tiba2 muzik stop,*arghh
Dh abes daa,aku nak menari lagi dohh -.-

So keluar la dari pentas dewan sambil melambai2 ala2 USOP WILCHA..haha..
,lepas keluar je terus cikgu Humaira congrats kat kitaorang
kitaorang paling ramai sekali dapat sorakkan !WOHOOO!
sebab show lain bosan *sorry to say that,aku tau aku berlagak hehe..


So,lepas show kitaorang turn cikgu nyanyi lagu kalau berpacaran versi SMKBS,memang lawak dohh!cikgu hairul berapp ala3 altimet,memang menjadi wehh..haha
so n so on,EN LOKE
dengan puan Subathirah
menang pertandingan baju paling cantik..

lepas tuh keluar dari dewan..cikgu nk bersukan..sumpah aku cakap! time ni memang bosan,aku ,wani,pyka jalan macam orang tak betul tiba2 kitaorang tengok pertandingan mak andam uhh,Ada sorang budak form 1 ni,aku rase dia patut menang sebab dia cantik,,mekap unn xtebal sangat


lawa kan? *nabiha husna pinjam gambar ek?
lepas tuh aku memang dh xde hala tujuan,apa lagy kamera la,ketip gambar sini sane,uishh -.-


memang aku tunggu nak balik je time tuu
tunggu punya tunggu ,loceng pun berbunyi!weeha! terus keluarlah aku,tak sanggup aku tunggu kat dalam sekolah panas wehh..tapi overall hari nie bes arr gak
 

ps/maaf tulisan bercelaru..aku punya otak penuh dengan bahan matematik,kthanksbye, I HEART U