MERENTAS DESA :)

Baru2 nie sekolah SMK BS ade buat merentas desa peringkt sekolah aw! bapak bes! *aku xlari pun hahaha,beruntung jadi PBSM ,pagi2 smapi sekolah terus jumpa wannie,kitaorg kene jual nasi lemak sesame ,bapak sedey :(
macam pemintak sedekah taww huhu
*tapi tuh hari akhir Khair buli aku :(       tk pelah aku ade Waniie ngan Fariza xlah sunyi sgt,
dan padi hari tuh aku telah menconteng dinding sekolah :s *dikira vandalisme eh?

contoh seorang pengawas yang baik hahaha,*baik ke? hahaha

n then aku lepak2 *actually aku kene berniaga! waa!!!

nasi lemak!!! rm 2.00 =='

senarai harga yaww! murah la sgt! mahal doe!aku cakap sorg2 je huhuhuhu,sbb ramai sesi petang lari :(,pastu aku ngan kak faasya pergi rumah tukang sedia bekalan ni,angkt air aiyoo,berat seh tertumpah2 haih ==',dan aku rase macam nak pengsan je waktu tuh :(

Tapi aku hepi giler! merah menang! hahahahahahaha,biru kau hanya bahan lawak hahaha..*aku xlari pn hahaha
ade yg pengsan ,mungkin terlalu letih agaknye
dan disitulah PBSM turun menyelamatkan

Barisan2 atlet 2

sesi petang :)


tapi seperti biasa ,sesi pagi yang mendahului ;)

PS/aku cilok dri album khair hahaha
dengan catatan mata 300 lebih'
3 kali menjadi tempat terakhir..akhirnya merah! mengungguli SMK BS! hidup rajawali!

-AMIRFARIS-